dilluns, 18 de març del 2013

ESTUDI DEL VOSTRE PERFIL: MARTÍ VILALTA

Hem fet un test que serveix per orientar-te en els estudis que faras desprès de l'ESO segons els teus gustos i les teves respostes del test. 
Un cop fet el test he pogut obseravar les opcions més destacades que m'han sortit.

Aquestes són:


  • Seguretat i serveis de protecció: 80,58% Agrupa des dels cosos de seguretat fins a les empreses i entitats de riscos laborals i companyies asseguradores.
  • Econòmic i empreserial: 77,51% Agrupa professions relacionades amb el món de l'empresa i l'economia, el turisme, la publicitat i les relacions públiques.
  • Físic i esportiu: 78,36% Agrupa professions relacionades amb l'educació físicai esportiva, i la promoció de l'esport.
  • Administratiu i oficina: 76,9% Engloba professions de gestió d'assumptes administratius que es desenvolupen en una empresa.



A mi m'agradaria poder estudiar màrqueting, economia i administració empreserial. Per poder-me dedicar al món de la publicitat o al de portar les gestions econòmiques d'una empresa. Ja que la majoria d'opcions més destacades del gràfic formen part de la mateixa familia d'estudis. Una de les coses que també m'agradaria fer seria publicitat ja que els anuncis sempre m'han cridat molt l'atenció. Per això durant la sortida d'ahir al saló de l'ensenyament em vaig estar informant sobre carreres de màrqueting, de publicitat i d'economia, perque són les carreres que em van cridar més l'atenció.

Martí Vilalta
4t

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada