dilluns, 18 de març del 2013

ESTUDI DEL VOSTRE PERFIL: GERARD BOU



Hem fet un test que serveix per orientar-te en els estudis que faras desprès de l'ESO segons els teus gustos i les teves respostes del test. 
Un cop fet el test he pogut obseravar les opcions més destacades que m'han sortit.

Són aquestes:

-Econòmic i empreserial: 74% Agrupa professions relacionades amb el món de l'empresa i l'economia, el turisme, la publicitat i les relacions públiques.

-Administratiu i oficina: 61% Engloba professions de gestió d'assumptes administratius que es desenvolupen en una empresa.








Gràfica 2:


A mi m’agradaria estudiar sobretot la branca econòmica i direcció d’empreses. M’agradaria treballar en alguna multinacional o crear la meva pròpia empresa. També m’agradaria treballar en el màrqueting i coses relacionades amb l’economia i els diners. Coses on la feina sigui en una oficina o en un bon espai de treball.

Gerard Bou
4rt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada