dimarts, 19 de març del 2013

ESTUDI DEL VOSTRE PERFIL: MARC LLAVERO

Hem fet aquests test que serveix per orientar-se en els estudis que farem en acabar l'ESO. Amb aquest test he pogut veure les opcions que m'han sortit:

Son aquestes:

  • Econòmic i empresarial 82.69%: Dintre d'aquest entorn agrupo opcions dintre de l'àmbit de administració i organització d'empreses, estudis del mercat, activitats relacionades amb el màrqueting i publicitat.

  • Sanitari 82.78%: També em va sortir la branca sanitaria que engloba estudis relacionats amb anàlisis cliniques, investigación quirurjuques, elaborament de tractament mèdics i psicologiscs.

  • Físic i Esportiu 83.14%: Aquest es la ultima opció que em va donar el gràfic, que engloba professionsi relacionades amb l'educació física i esportiva i promoció del esport.

Aquest son els meus dos grafics amb els resultats :




















Aquest test m'ha sorprendre ja que les tres opcions que m'han sortit son les que tenia pensat fer. Tant el Sanitari com el Economic i el Esportiu ere un dels que volia fer. D'aquests tres triare el Economic ja que les brànques que te de Màrqueting, direcció d'empreses i publicitat son aspectes que m'interesen. Amb la sortida que vam fer al saló del ensenyament em vaig estar informant sobre això ja que es el que mes m'interesa.

Marc Llavero
4t

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada